mandag 29. september 2014

Første hele uke i Mufulira



Det har skjedd mye i Mufulira! Jeg tenkte å oppsummere mest mulig fra min første hele uke her gjennom bilder. Kort har jeg og Jon Eivind vært i matebeto. Min bror skal gifte seg og matebeto er når brudens familie kommer med mat til  brudgommens familie for å vise hva brudgommen kan forvente av mat. Jeg har startet arbeid som gymlærer på tre skoler, vi har vært på Mufulira Wanderers kamp, jeg har blitt tilbudt trenerjobb for u-17-laget til Wanderers, jeg har vært på byen, funnet meg en FIFA-bule og vært med på workshop med EduSport. I tillegg slenger jeg med bilder av familie og mufulira generelt, enjoy!  

Første treningsøkt





Matebeto, brudens familie kommer med mat

Far (Mr. Mweshi), fetter (Ray), og storebror (Dean)


Meg og Jon Eivind ble med på dansen!




Feiring etter 1-0
Stillinga endte med 1-0 seier

Volleyballtrening med Chawama

Typisk mat; kjøtt, rape (grønnsakene) og nshima
Hagen vår











Herlig ordspill på utestedet!

Min lille kusine, Monica

Huset vårt

Workshop om volleyball







Jon Eivind aka "Timothy" på vandring gjennom gatene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar